Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
Návrh rozvoje cestovního ruchu v Brně a okolí a jeho dopady na firmy
Horká, Lenka ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Návrh rozvoje cestovního ruchu v Brně a okolí a jeho dopady na firmy“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Brno a okolí. Na základě analýzy současného stavu podpory turistického ruchu, možnostech financování a popisu nejvýznamnějších atraktivit v oblasti je výstupem práce popis konkrétních návrhů rozvoje cestovního ruchu.
Lidové tradice a zvyky a jejich využití v tvořivých činnostech dětí mladšího školního věku
HRACHOVCOVÁ, Jana
Bakalářská práce "Lidové tradice a zvyky a jejich využití v tvořivých činnostech dětí mladšího školního věku" se zabývá poznáváním tradic pomocí tvořivých činností dětí mladšího školního věku ve školní družině. Práce je rozdělena na dvě základní části, na část teoretickou a praktickou. Cílem práce je popsat zvolené tradice a přiblížit je dětem mladšího školního věku za pomoci tvořivých činností. V teoretické části práce je věnován prostor klasifikaci klíčových pojmů, jako je volný čas, mladší školní věk, tvořivost a tradice. Takto definovaná struktura je v další části práce rozšířena o informace ke zvoleným tradicím. Praktická část obsahuje vypracované pracovní listy, které jsou k dispozici dětem, a metodické pokyny k vytvořeným tvořivým činnostem pro děti mladšího školního věku. Metodika činností je vytvořena s ohledem na její využitelnost pedagogy volného času v družině. V rámci praktické části byla naplánovaná realizace zvolených aktivit s dětmi ve školní družině. Bohužel z technických důvodů byly aktivity realizovány mimo školní družinu ve volném čase malé skupiny dětí. V práci je čerpáno z literatury týkající se pedagogiky, psychologie, tvořivosti a tradic.
Speciálně pedagogická podpora klientů Domova pro zrakově postižené Palata
Zbořilová, Barbora ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Mrkosová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce je ucelený popis a charakteristika speciálně pedagogických aktivit Domova pro zrakově postižené Palata. Práce se skládá z několika kapitol, které se zprvu věnují problematice seniorského věku, dále problematice zrakového postižení v seniorském věku a volnému času v kontextu kvality života u seniorů. V poslední části nalezneme charakteristiku speciálně pedagogických aktivit na Palatě, jejich specifika pro seniory se zrakovým postižením a popis jejich průběhu. Cílem bakalářské práce je podat ucelený přehled o speciálně pedagogické podpoře v Domově pro zrakově postižené Palata a díky analýzám speciálně pedagogických činností, pozorování a analýze odborné literatury demonstrovat důležitost a potřebu těchto aktivit v zařízení pro seniory. Klíčová slova - zrakové postižení, senior, Domov pro zrakově postižené seniory Palata, speciální pedagogika, terapie, volný čas Bibliografický odkaz ZBOŘILOVÁ, B. Speciálně pedagogická podpora klientů Domova pro zrakově postižené Palata. Bakalářská práce. Praha : Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze. Vedoucí práce: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D., 2013. 57 s.
Questing v zoo jako výuková pomůcka pro malé skupiny s dětmi mladšího školního věku
BRADOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření questů, pomocí kterých se děti mladšího školního věku seznámí s prostředím Zoo Hluboká. Součástí jsou metodické materiály pro pedagogy. Questy byly vytvořeny na základě teoretických i praktických poznatků. Jejich cílem je vzbudit zájem o přírodu. Jako výukovou pomůcku ho může pro výchovné a vzdělávací účely použít nejen škola, ale i široká veřejnost. Diplomová práce také obsahuje informace o Questingu, outdoorových hrách, volném čase, mimoškolním vyučování a vzdělávání v zoologických zahradách.
Rozvoj výtvarné tvořivosti u dětí předškolního věku
HLAVOVÁ, Jolana
Bakalářská práce "Rozvoj výtvarné tvořivosti u dětí předškolního věku" se zabývá rozvojem výtvarné tvořivosti prostřednictvím výtvarné výchovy u dětí předškolního věku. Je rozdělena na dvě základní části: teoretickou a praktickou. Cílem práce je na základě teoretické části zabývající se rozvojem výtvarné tvořivosti u dětí předškolního věku zorganizovat ve vybraném zařízení výtvarný projekt orientovaný na tvořivou výtvarnou činnost dětí v předškolním věku a využití výtvarné hry. Autor se v teoretické části věnuje vysvětlením stěžejních pojmů jako volný čas, předškolní věk, výtvarná výchova, tvořivost a rozvoj výtvarné tvořivosti, které tvoří základní strukturu. Tato struktura je doplněna o další důležitá témata rozvíjející základní pojmy. Praktické část obsahuje původní metodologicky propracované výtvarné aktivity zaměřené na rozvoj kreativity v předškolní výchově, které autorka realizovala v Církevní mateřské škole svatého Jakuba v Kutné Hoře. Metodické listy jednotlivých hodin vycházejí z pohádek a jsou strukturovány, tak aby byly využitelné i jinými pedagogy působícími v preprimární výchovné oblasti. Autor čerpá z oblasti pedagogiky, psychologie a výtvarné výchovy. Pro praktickou část vychází z dětských pohádkových knih a z knih zaměřených na výtvarné činnosti.
Výuka orientačního běhu na 2.stupni ZŠ
Procházková, Zuzana ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Název: Výuka orientačního běhu na 2.stupni základní školy Autor: Bc. Zuzana Procházková Katedra: Katedra tělesné výchovy Vedoucí práce: PaedDr. Ivan Přibyl Cíle: Cílem práce je seznámit žáky 2.stupně ZŠ s orientačním během jako sportem pro zábavu a volný čas. Vyzkoumat jak tento sport na žáky působí. Uvést historii a pravidla orientačního běhu, systém soutěží a organizace tréninků. Seznámit čtenáře s dalšími orientačními sporty. Přiblížit vývojovou psychologii dětí na ZŠ především ve věku 11 až 15 let. Zařadit orientační běh do RVP pro základní vzdělání. Metody: Sběr dat do výzkumu jsme provedli metodu dotazování a pořádáním závodu pro respondenty, kterými byli žáci druhého stupně ZŠ Plamínkové. Metoda dotazování se skládá ze dvou dotazníků. Pro zpracování údajů jsme použili tabulky, graf a slovní popis. Výsledky: Do výzkumu byli zařazeni žáci druhého stupně ze ZŠ Fr. Plamínkové. Většina žáků znala před výzkumem alespoň jeden orientační sport. V závodě žáci dosahovali nejčastějšího průměrného času 15 až 20 minut a 15 žáků z 95 nenašli všechny kontrolní stanoviště. Po závodě převažovali u většiny žáků pozitivní pocity. Polovina žáků by se chtěla zúčastnit dalších závodů v orientačním běhu. Klíčová slova: Běh, mapa, buzola, terén, orientační sporty, orientační běh, volný čas, puberta

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.